بی بهانه...


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

خیلی وقتادلت میخواد یکی کنارت باشه دستشو بگیری سرتو بذاری رو شونش فقط حرف بزنی فقط تو بگی واون شنونده باشه دلت میخواد یکی باشه ک وقتی تمام حرفای دلتو بهش زدی بادستاش صورتتو بگیره خیره بشه تو چشات بهت بگه من  اینجام کنارت تا هیشه کنارت میمونم خودم پیشتم دیگه غمو تو چشات نبینم .ولی نیست هیچ کس نیست تنهای تنهایی فقط خودتی وخودت وی دنیا غم وغصه تو دلت که فقط خودت باید تحملشون کنی چون فقط برا تو ساخته شدن .ی وقتایی فک میکنم خیلی بدشانسم  شاید بد شانس نیستم خودم مقصرم ک این همه مشکل برا خودم درست کردم اما مشکل من از ادمای اطرافم نیست مشکل من از خودمه ازاینکه چرااینجوریم چرااین شدم چرااونی میخواستم نشدم چرااینقدعوض شدم چراخودمو دیگه نمی بینم دنیای من دیگه تموم شده انگار پا تو هرراهی میزارم خراب میشه انگار هرچیزی رو ک میخوام راحت ازدستش میدم نمیدونم چرا؟؟؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 10:44 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com